gott nytt år!

Har inte bloggat på ett bra tag eftersom att ajg varit i Norrköping och träffat min kusin, träffar honom inte ofta alls så jag ville att han skulle gå före bloggandet.
Men nu är jag tbx, såg att Emma hade varit snälla och bloggat lite åt mig medans jag varit borta så tack Emma.:)
Emma hade ju skrivt att jag piercat mig och det är sant, jag har åiercat tragus (Alltså i öron grejen typ där man tycker när man håller hör öronen,svårt att försklara) men är jätte nöjs synd bara att det gjorde såååå jäääävla ont!! :(
Men men, är med Emma just nu hon har nyss sminkat mig just nu sminkar hon sig själv inne på toan så jag sitter själv inne på hennes rum.
Ikväll blir det att dra ut på lite fest och bara ha det jävligt trevligt, ska så klart smälla lite raketer och allt sånt där,
men jag tror inte att jag bloggar nu denna dag men vi hörs nog imorgon.
Kram!


haha, saknar tiden lite mycket! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback