Hade inget annat åh göra.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kim&Cassie
Vad gjorde du kl 08 i morse? soov
Vad gjorde du för 15 min sedan? kolla film.
Det sista du sa högt? ''Aah, sov gott''
Det senaste någon sa till dig: "godnatt''
Vad har du druckit idag? Julmust
Vad var det senaste du åt? Godis
Vad var det senaste du köpte? Godis
Vad är det för färg på din ytterdörr? viiiit
Vad är det för väder hos dig nu? kolsvart och blåst.
Godaste glassmaken? Isglass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp
Sover du tungt? ibland
Drömmer du mardrömmar? händer
Trivs du med ditt jobb? har ingeet
Favoritklädsel? kläder som jag känner mig fin & bekväm i, annars myskläder
Favoritlåt just nu? hmmm kommer inte på
Vad ser du om du tittar till höger?  Ett fönster
Vad gör dig glad just nu? ingenting faktiskt är rätt uttråkad
Vad ska du göra härnäst? sova
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? uttråkad
Favoritgodis? olika
Kläder just nu? mysbyxer o linne.
Sommarplaner? öh ja bra fråga, vara överlycklig att det är lov, sen hitta på massa med galenskaper :)))))
Hur många kuddar sover du med? 3 eller 4
Morgon eller nattmänniska? natt, helt klart
Vad är viktigast för dig? vänner & familj. och pengar, HEHE
Är du kittlig? all over mhm
Snarkar du? haha, jepp.
Stjärntecken? kräfta
Äckligaste insekten? spindlar ormar och alla sånna där små fula äckliga kryp
Stökigt el välstädat? finast med välstädat men har alltid stökigt....konstigt nog......
Vad längtar du mest efter just nu? Tills jag får träffa min söta Alexander imorgon!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback