Julafton.

Har inte haft tid att blogga idag.
Men i alla fall nu är det den 24 december :)
har nyss kollat på kalle anka eller aa för en halv timma sedan...Blis så trött vill ju bara öppna paket nu men neeeej!!!
dom ska laga mat och sen ska jag dom duscha sen ska dom fixa lite med maten igeeeeeen, sen kanske om jag har tur så kanske vi hinner att öppna lite paket innan vi ska gå ner till Frida och dom andra.
det är så jävla jobbigt att behöva vänta, det är ju därför man kollar på kalle anka för att kunna öppna julklapparna efter det.
Känner att detta inlägg blev jätte tråkigt.
Detta har jag fått redan nu:

En tröja.(sinnika)
Ett mobil smycke.(pappa)
En mandarin(av martin)
200kr (Sinnikas mor&far)

Annars har jag inte fått något mer idag.

Hare bra kram(Bloggar nog imorgon)



Min jule nisse :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback