Min dag:

Idag har jag sovit som fan, har såvit jätte länge sedan vaknat och ätit sedan har jag somnat om igen.
Men jag har även varit hos farmor och farfar med familjen för där åt vi lutfisk så jävla gott var det så det finns fan inget godare.
Imorgon blir det att fara till Norrköping, där ska jag träffa min älskade kusin Alexander som jag inte träffat på länge för han bor i Norge.
Men fan vad kul det ska bli asså.
Har inga plander för vad vi kommer att göra men jag ska vara där i en vecka ungefär tror jag så jag kommer nog inte att blogga, det beror på om jag kanske bloggar ifrån Alexanders mobil eller om jag loggar in på datorn.
men det är osäkert för jag ska försöka att inte sitta vid datorn så mycket nu, vill ju umgås med Alexader till han åker man vet ju aldrig när man träffar honom nästa gång.
Men nu ska jag kolla runt lite på TRÅKIGA facebook sedan blir det sängen för min del.
Hare gött kram!

Saknar dom små pöjkarna..
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback