Min helg:

Min helg har varit perfekt.
Jag och Elin åkte in till ett köpcentrum i Norrköping (typ) där träffade vi några ifrån Idol.
Dagen där på åkte vi in dit igen och träffade Eric Saade så det var lite roligt.
Har lite bilder (eller aah Elin har det i sin mobil) men jag kanske lägger ut dom någon gång då man
kan lägga ut bilder ifrån hennes mobil.
Nu ska jag kolla klart på det vi kollar på, på tv sedan ska jag ta fram lite kläder tills imorgon sen blir det att rulla ner till min bror och sova där.
Imorgon:
Blir det att åka in till stan med familjen och köpa lite julklappar och bara ha trevligt.
men nu ska jag ta och ringa Emma för hon ville det.

image description
När man ser bilder på mig och Emma från lucia så längtar man så jävla mycket till julafton, eller hur?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback