Min jul:

Min jul var underbar.
Dagen började med att ajg gick upp vid 7 tiden för att kolla på julkalendern(Men den gick inte då?)
Efter det åkte jag, Sinnika och Teddy till Sinnikas mamma och pappa, där öppnade vi julklappar och hade trevligt.
Sen var jag och min familj var hemma hos några vi känner, där åt vi mat och hade trevligt.
Min kompis Frida var där så vi smällde lite raketer och hade  jävligt roligt när vi sedan skulle äta,
det roligaste vid maten var när Sara åt typ någon snuskig fisk och hon nästan spydde.
Eller när frida skulle be Mia att sitta ner på stolen (och Frida fick inte fram orden)
Och när jag och Frida skulle smälla raketer så frågade Mia vad vi skulle göra, d svarade vi snabbt att vi skulle ut och kissa i julmust-flaskan.
Efter att vi hade "kissat i julmust-flaskan" så gick vi in och kollade på när Mia skulle sjunga även det var lite små roligt.
Jag och Frida fick även för oss att vi skulle dra ut mitt i natten och ragga folk, så träffade vi lite roligt folk som vi var med.
Vi var först ute men då märkte vi att det var jävligt kallt efter ett tag, så vi drig hem till en kompis och kollade på en film och skrattade som fan...
Efter det drog vi hem till mig och pratade  hade det trevligt, sedan somnade vi sött och vaknade idag av att Sinnika "Extra mamma" öppnade dörren och trodde att ajg hade försovit mig.
Jag gick upp och åt ite frulle sedan var det bara att köra ut Frida här ifrån sedan jobba som tomte i knappt 15 min och fick ihop hela 200 kr.
Sen efter det har jag varit med mina älskade kusiner ett bra tag vi hade hur jävla trevligt som helst, och pratade jätte mycket.
haha vi hade lite roliga lekar och skrattade som fan.
Vet ni?
Mina kusiner gillar en varsin kille, roligt va?! :)
Ne men nu har jag skrivit ganska mycket om hoppas på att det är någon som har läst allt för så såg min jul ut och min dag idag.
Hare bra kram!


Bild i repris(men det är det end bilden som passar in i inlägget)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback