Dålig på att blogga.............

Har inte bloggat på jätte länge, har bara inte haft lust liksom.
Men ialla fall har nyss badat och nu sitter jag åh lyssnar på musik (RMK & CO)
Ska bertätta lite vad som hänt mig den senaste veckan sånt som jag inte bloggat om.

Måndags: Då var jag med Johanna och senare på kvällen gick vi och träffade Emma och vi drog upp på Hallsberg och hade det tråkigt.
och efter det har jag haft feber så har inte gjort något mer än att vara hemma.
Men imorgon ska jag till skolan och det spelar ingen roll om jag har feber för jag vill inte missa mer nu!!

I Fredags som var så följde jag med Frida till stallet och hjälpte henne lite och fick rida lite också, det var piss roligt.
På alla hjärtans dag så hade jag ju feber så jag firade den dagen hemma med min underbara familj.
Aja nu har jag bloggat lite så nu ska jag lyssna lite på musik och sedan läsa en bok som är piss tråkig...
Hare gött kram!!


Fatta att jag älskar dig Teddy <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback