Glaaaad!!

Kom typ nyss hem från skolan, den var underbart chill idag första lektionen satt vi typ bara åh lyssnade på när våran svenska lärare läste lite sedan drog vi på bio med alla 8or på hela skolan och kollade på en ganska rolig film då missade vi två lektioner tror jag det var.
Sedan hade vi elevens val jag och Emma hade elevråd och kom då på att eftersom att v endå ska tll Norrköping för att träffa min mamma där så kan vi ta en hel dag på en av deras skolor och titta lite hur dom har det(Det ska bli as kul)
efter att vi hade elevråd så gick vi och ringde lite olika ställen för att få veta om vi får åka till en av deras skolor i Norrköping och det fick vi:D
Så på Tordag drar vi iväg till Norrköping för att sedan på Fredag dra till en av deras skolor.
Efter att vi gjort det så hade vi "idrott" men vi typ drog hem.
Aja det var lite om min skol dag kanske blir åh vara med nån senare men der märker vi kram!

Känns som att jag ska på fest(ÄR SÅ GLAD ATT VI KOMMER IVÄG TILL NORRKÖPING) :DDDD
HAHAH!!
Kommentarer
Emma

Wwwwwweeeeeeehoooooooo parteeeeey hahhaha! Btw glöm inte ledighetslappen & vad skrev du på orsak?!:) pusssss<3

2012-02-28 » 19:16:10
URL: http://Http://emmaawessman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback