Gris öraaaaaa..

Idag efter skolan följde jag med Elin in till Örebro för hon skulle till tandläkaren efter att hon varit där så åt vi lite mat och fikade lite, så ja min dag har varit jätte mysig.
Efter att vi ätit och fikat så åkte vi hem till henne och chillade tills jag drog hem för att packa, drar ju till Norrköping imorgon och på fredag ska jag åh Emma besöka en skola sedan får jag träffa min älskade Alexander som jag saknar så jävla mycket.
På lördag ska jag och Emma nog in till stan för att hon ska köpa ett paket till Tuva snuva för hon blev ju 7 år här för ett par veckor sedan, och jag ska kolla om jag hittar nått till Teddy som snart blir 1 år.
Och om jag får pengar av mor min så kanske jag hittar lite kläder eller något annat snyggit.
Men jag bloggar kanske någon gång i helgen eller så bloggar jag när jag har tid pussss.

image description

image description
(Bilder i repris på mig och Elin)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback