Kommit på:

Nu blir det att mysa lite med sängen plus en dålig bok jävel.....
Har tänk lite jag vet att det är piss tråkigt att läsa min blogg för jag bloggar typ aldrig ocn när jag väl bloggar å bloggar jag bara om min typ dag, så jag ska börja med lite tisp om exempelvis: saker till hår som gör håret finare och lättare osv även om naglar åh en massa mera tänkte det blir ju lite roligare liksom eller vad tyker ni?
Har nyss tagit fram lite kläder och skor som jag ska ha imorgon och om det är ganska varmt imorogn så börjar jag även med en tunnare jacka :D
Imorgon blir det bio med Emma + alla andra i skolan men dom tänker vi inte på.
Jag och Emma ska smyga in med lite läsk och godis eftersom att det måste man ha när man är på bio:)
Pussis så hörs vi efter skolan imorrn!


haha fint öga man har då(brist på bilder)
Kommentarer
Emma

Kan inte skriva värsta långa gulliga texten nu eftersom jag skriver från mobilen.. Men asså jag älskar dig bästavän! Du är guldvärd och alla våra fina och helt cpiga minnen är liksom obeskrivliga! Kommer du ihåg när vi gick runt i Norrköping bara för att leta efter killar?! Eller när vi tjafsa och skulle sova hos Alice och sen började vi skratta för att vi var så larviga! Eller varje gång vi är och shoppar och äter pasta i Norrköping! Eller när vi höll på att skita ner oss av rädsla när vi gick i tunnlarna när vi skulle till östansjö?! , eller när vi skrev en lapp om all alkohol vi skulle köpa!, som mamma hittade häromdan hehe... Eller när vi drack cider och så mötte vi Sjökvist och Markus och dom ba POLISEN ÄR DÄR och vi vart as rädda Hahha! Finns så himla mycket jag skulle kunna skriva som jag ska göra imorgon på datan! Godnatt min andra halva!<3

2012-02-28 » 00:03:02
URL: http://Http://emmaawessman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback