Lovet snart över!!

Mitt sportlov har hit tills varit ganska bra,har haft ute dagar med familjen och bara haft det trevligt, har shoppat lite med mammi och haft hemma kvällar framför en as rolig film.
Haft foto dag med lillebror och varit inne i Örebro med bror och Sinnika vi fikade och köpte lite paket till Teddy som snart blir 1 år.
Jag har kollat på mycket olika filmer och det har varit SKÖNT!!!
Ah asså det finns inte så mycket mer åh berätta men jag har haft det bra synd bara lovet snart är över....
Aja nu kommer (LITE) bilder ifrån mitt lov:
Teddy inne i Örebro


Mys tidigttidigt!!

Har varit lite med grabbs(eller iallafall en av dom)


Bilder ifrån ute dagarna kommer jag lovar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback