Min dag med Manda:

Hejhej, Teddy bloggade lite fint nyss men nu är det min tur att skriva om min dag.
Ja jag var ju i skolan för första gången nu efter mitt sköna sportlov, förta lektionen var chill eftersom att vi fått en ny mentor så han berättade lite roliga saker om sig själv.
och sista lektionen hade vi slöjd och det är ju alltid lika kul med min älrkade slöjd grupp.
Efter skolan var jag med Amanda och det kan jag lova att det var länge sedan, men et var kul vi åt pizza bakade och chillade:)
Sen för typ en kvart sedan drog jag hem för hon skulle äta och jag ska snart titta på familjen annorlunda som går på tv.
Ikväll blir det en vanlig seg kväll kolla på tv försöka läsa en bok som man ska ha läst ut i svenskan för nästa vecka ska jag redovisa det inför klassen och på MVG i svenska:)
Aja vi hörs senare ikväll eller i morgon:)



haha har inga bilder på mig och Amanda så det får bli en på mig och Emma" Jag till höger, Emma till vänster"(sorry Amanda) :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback