Rubrik? vad är det?!

hejhåå!!

Ja jag sov ju hos Emma från Fredag kväll till Lördag nångång på dagen.
Vi hade det mysigt vi badade och sov haha men vi kollade även på en jätte dålig film som vi hyrde.
På Lördags morgonen satte vi på Adam& Eva/ Eva och Adam(?) och tjockade godis.
Sen åkte jag hem och åt pizza slapade lite och pluggade (LITE) engelska så idag måste jag plugga mycket.
Får se om jag ska ta en paus från engelskan senare för att vara med Juliette ska även till kyrkan runt tre tiden tror jag.

kram!



Jag som hatar när mat-tanterna har fett på våran man, sen lägger jag ut en massa fettiga bilder på mig på min egna blogg...INTE BRA INTE...
Kommentarer
Juliette

Fan att det inte blev nåt! :/ men vi får hitta på nåt snart ju! :D <3

2012-02-27 » 20:18:12
URL: http://misslejonord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback