Tänkte skriva om den bästa!

Det finns en på hela jorden som alltid alltså alltid finns här för mig!
Hon heter Emma Wessman och hon är så speciell så ah ingen kan nå upp till hennes nivå.
Hon har funnits för mig i snart 15 år, men det var när vi gick i sexan som vi kom så nära varandra.
Och eftersom att du Emma Wessman är så underbar så valde jag att skriva lite till dig och om dig.
Det finns inga ord för dig för du är allt från bra till dåligt och det är så jävla skönt att du är det för om du bara hade varit bra så hade du inte varit den du är idag och om du bara hade varit en dålig person så skulle du heller inte vara den underbara, speciella person som du nu idag är.
Jag har så många speciella minnen med dig och jag tänker skriva ner ett par minnen nu:
Minns du när vi skulle till Johan och Sebbe då vi gick till Östansjö mitt i natten?Och vi mötte Gabbe och fick lite matrester som hans mamma hade kvar ute från att hon haft besök, minns du när vi då blandade vin och cola? och gick runt och hade det  hur trelivligt som vi bara kunde ha!
Minns du när Sebbe hämtade upp oss samma natt på hans moppe och vi körde ner i diket? det första du sa var:Ja det gick ju bra..Men det du inte tänkte på var att du landade på mig och jag blödde på handen(haha)
Ett annat minne var i Norrköping: Då vi var  ute och letade efter killar och kom till ett utomhus bio, fan vad glada vi blev när vi hittade det(synd bara att det var en så tråkig film) sedan kom det en viss person som du Emma inte ville ha där haha.
Sen en annan gång tog du och jag bussen med "våran" Anton Jansson för att gå på våran "första" riktiga fest för första gången då vi skulle dricka.
Små nervösa flickor var vi som sprang runt i huset för att sminka oss.
den kvällen minns jag nog alltid vi tog hand om varandra även om jag var och gjorde lite andra saker den kvällen så hade jag dig där.
Minns du när min mamma frågade en massa frågor och hon fick veta att vi varit "fulla"? och vi som inte kan ljuga svarade ju såklart Ja på den frågan.
Den dagen var guld minns du när vi badade i poolen mitt i natten och Peter blev arg på oss? och mamma sa till Peter att vi fick bada bara vi var tysta.
Minns du när jag höll på med Sjökvist och han slog till dig? den dagen sprang vi runt och provade shorts på mig i flera timmar för att vi skulle ut och fota.
Minns du när vi tältade och jag hade ett tre timmars långt snack med Sjökvist? du hatade mig just då, men jag visste att du älskade mig snart igen.
Som du kanske märker så kan jag skriva 100000tals minnen med dig Emma, men det orkar du aldrig att läsa.
Så jag hoppas att du fattar att med det här inlägget vill jag säga att jag älskar dig
jävligt mycket <3

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

image descriptionimage descriptionimage description
Love you Emma Wessman!




Det här var det svar jag fick av Emma när hon såg vad jag skrivit:
Kan inte skriva värsta långa gulliga texten nu eftersom jag skriver från mobilen.. Men asså jag älskar dig bästavän! Du är guldvärd och alla våra fina och helt cpiga minnen är liksom obeskrivliga! Kommer du ihåg när vi gick runt i Norrköping bara för att leta efter killar?! Eller när vi tjafsa och skulle sova hos Alice och sen började vi skratta för att vi var så larviga! Eller varje gång vi är och shoppar och äter pasta i Norrköping! Eller när vi höll på att skita ner oss av rädsla när vi gick i tunnlarna när vi skulle till östansjö?! , eller när vi skrev en lapp om all alkohol vi skulle köpa!, som mamma hittade häromdan hehe... Eller när vi drack cider och så mötte vi Sjökvist och Markus och dom ba POLISEN ÄR DÄR och vi vart as rädda Hahha! Finns så himla mycket jag skulle kunna skriva som jag ska göra imorgon på datan! Godnatt min andra halva!<3

image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback