Imorgon drar vi mot???....SÄLEN!!!

Packar för fullt för imorgon far jag mot sälen med härligt folk.
Det ska bli chill vi ska åka pulka (haha) endel ska åka skidor men jag vägrar att åka skidor, åkte det ganska mycket förr men inte längre.
Och på Lördag blir det att åka med Emma och Matilda och bada i ett äventyrs bad som finns där vid sälen typ, haha kyrkan betalar allt(hela skiten)
Ne men det ska bli skönt att komma ifrån Hallsberg, att bara vara med kompisar och chilla ingen press, ingen skola ingenting.
Det jobbigaste är ju bara att jag har ju en infektion vid örat(så det är ju inte så kul att åka iväg åh ha ont hela tiden)
Men det ska nog gå bra.
Nu ska jag fortsätta packa inför imorgon så jag inte missar något, ska även plugga matte oc engelska det blir nog inte så mycket pluggande i Sälen.
Får se om jag bloggar imorgon annars hörs vi efter skolan på måndag kväll för direkt efter skolan på måndag ska jag vara med Mandi.
Hare gött kram!


 Allt var så lätt förr.

Kommentarer
Amanda

svar: visst jag vet, men jag satt ensam hela tiden, jag fick fråga matilda om hon ville äta med mig för ingen i min klass pratade med mig förutom killarna och dom vill inte jag vara med. Förstår inte vad jag har gjort men så fort jag går förbi så blir det helt tyst och dom kollar bara på mig. (ex omklädningsrummet)

2012-01-21 » 16:27:02
URL: http://aamandagunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback