Inte hunnit med bloggen :'(

Förlåt men har inte haft tid att blogga, igr sov jag med min kära kompis Elin.
Vi kollade på film och hade det skit roligt, asså hennes familj är typ jätte roliga haha eller hur Elin?
Efter att jag kommit hem ifrån henne så har jag bara segat, har alltså inte gjort ett skit..
Spelade lite sims annars har jag inte gjort något speciellt.
Eller jo, har duschat och haft lite spa kväll med mig själv, och det behövdes kán jag lova.
Oh snart drar jag ner till farmor och farfar för att hälsa på dom lite, och sedan blir det nog att sova över där.
Imorgon ska jag städa mitt stökiga rum så att det blir lika fint som det var här om dagen, och sen måste jag plugga NO, ska lämna in en NO uppgift samma vecka om nör vi börjar skolan nu efter lovet, så det blir att bara plugga skit mycket nu dom sista dagarna på lovet.
Så dom är dagarna nu som är kvar på lovet kommer jag att sitta hemma åh plugga hela tiden, så inga kompisar här inte...:(
Emma om du läser det här:  Vet du om någon fest i helgen? :)

hare bra kram..

image description<
Jag och Elin för ett par veckor sedan? :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback