Min dag:

Sitter hemma hos mamma i Norrköping har piss tråkigt så tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite snabbt.
Idag har jag varit hos min piercare han fixade min infekterade piercing(åh fan vad ont det gjorde, tror nästan jag fick en lite tår i ögat) ne men det gjorde skit ont.
Efter det åkte vi och köpte godis sedan in till bio salen och kolla på en familje film med bror och syster.
Sen åkte vi hem, har ätit och sen bara chillat.
Funderar på om man ska ta sig ett bubbelbad eftersom att mamma inte är hemma Jakob har en kompis här Tuva kollar film inne i sängen och plastfader kollar film där nere i källaren.
Men aja imorgon ska jag hem till Hallsberg och ha det roligt där, men hare gött kram!

Två bilder ifrån Norrköping (Sommar)


Min älskade syster till vänster, och min underbara pool!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback