Ne nu JÄVLAR!!

GUD FÖRLÅT!!! HAR INTE BLOGGAT PÅ AS LÄNGEEE....... HAHAHAHAHA Emma skrev det senaste inlägget på min blogg haha fina bilder, hon la ju abslout ut som finaste bilderna hon kunde hitta också. Vid halv 7 nu ikväll skulle jag ha varit nere i kyrkan och käkat tacos med lite kvinnor, men nope så blev det inte.. Istället sitter jag här och funderar på vad man ska göra, ska nog ta en promenad ner till farmor och farfar för att hämta mina kläder, sen blir det nog att laga till sig något som man blir fet av sen är det bara att fetta framför tv med en skilda världar eller någon annan film. Kanske choklad pudding? det skulle sitta perfekt!! (Juste sitter vid fars dator, så kan inte ladda upp bilder som vanligt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback