OK dagen!

Känner mig ganska glad just nu vet inte varför men det pirrar i hela magen på nått konstigt sett.
Idag har jag i alla fall varit i skolan träffade en "lärare" som Emma och jag saknar HAHA.
Efter skolan drog jag till kyrkan och hade jävligt skojjjjjjjj.
Vi fakade lite medan jag retade Patrick lite och mit i allt kommer prästen in och säger att ajg är kär i Patte.
Asså fatta hur jävla pinsamt det var.
Sen skulle jag fläta Pattes hår med en hand för att inte prästen skulle se det,hahaha och mitt i allt kommer min "plast mamma" in och säger att jag ska åka hem lite tidigare för att slippa gå.
Haha asså det låter inte roligt men det vare.
När jag kom hem så fixade jag lite med ett nytt akvarium som jag hade förr typ, eftersom att jag fått yngel så tänkte jag att Teddy(min bror) skulle få ett eget akvarium med mina yngel.
Aja nu ska jag plugga lite so sen blir det att fortsätta med akvariumet sen sova, är skit trött plus att jag har ont i öronen.
Kramm!!!




Nananan ""BRIST PÅ BILDER""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback