Saknar 8B fett mycket....:o

Som vanligt blir mina dagar inte som jag tänk mig, skulle ju pluggat för ungefär en timma sedan.
Men nej..Jag var och skulle köpa en fisk då, men det är ju klart att då har dom torsdags stängt...
plus att jag har ont i magen....
Asså inte min dag idag asså....
men nu ska jag kolla tv, sedan blir det att äta lite god mat, och efter det ska jag plugga skit mycket.........
SKA FAN SITTA UPPE HELA NATTEN OM DET SKA BEHÖVAS FÖR ATT JAG SKA FATTA VAD MAN SKA GÖRA I NO FÖR ATT FÅ E!!!!!!!!!!!!!

Ha det bra kram..!

Bilder tagna i skolan..

image descriptionimage descriptionimage description
Som ni kanske ser så har jag det ganska kul på mina lektioner och raster i skolan:
Det här låter konstigt men jag saknar skolan....Det är jätte, jätte,jätte konstigt...Men så är det, tror att det är så att jag saknar mina vänner..har inte varit med någon på lovet typ, och det är skit skönt att bara vara hemma och chilla.....MEN jag vill vara med allt fint folk som går i min klass, tror att det är för att jag gick ju i en annan klass i 7an och där trivdes jag inte alls bra.. OCH NU!! jag typ saknar min klass 8B, våran härligt tråkiga men skit roliga lektioner.
Fan vad kul det ska bli med en ny termin.. Taggar som fan konstigt nog!:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback