Seg dag, men älskar den..

Idag händer det ingenting, har hunnit kolla film med Martin annars har jaginte gjort myckt mer.
Funderar p att ta ett bad eller bara en helt vanligt tråkig dusch, me annars häder inget annat.
Kanske blir att börja på NO uppsatesen som ska vara inne första dag i skolan nu efter lovet :/
Men det blir bara att börja plugga om man ska f E(G).
Ska även plugga lite matte för att känna mib bra haha, nte för att jag tror att det kommer gå s bra men endå.
Imorgon kansk min/mina kusiner kommer hit, får se beror på om jag/dom kan osv.
har inget att skriva om men vi hörs imorgon antar jag, kram!


Har brist på bilder, så det får bli en bild på Midnight teds och lilla Matilda.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback