Trevlans i kyrkan.

Seg jävla dag, skolan var seg och jävligt tråkig..
Imorgon blir det skolan igen som vanligt och på elevens val ska jag ha musik för jag ska visst spela trummor för min musik fröken :(
Men efter skolan blir det nog att vara med: Matilda, Elisa, Emma, Lisa, Sara och hmm vare någon mer?
Aja iallafall vi ska spela in en video till en no grej vi har i skolan, vi ska typ röka på eller något skit(asså typ teater)
Juste idag kom mitt mobilskal som pappa och Sinnika köpt till migc jävligt snyggt vare trodde jag aldrig.
Så nu har jag öppnat min nya mobil och såg då att det är fel fucking jävla mobil......DÖ på LIVET!!!

Juste efter skolan idag var jag i kyrkan med lite roligt folk, trevlans var det tog lite foton på en kompis och skrattade jävligt mycket.
På fredag blir det sälen med samma gäng, och eftersom att jag, emma och matilda inte ska åka skidor så bjuder kyrkan på bad(Typ äventyrs bad) GLAD TJEJ!!!!

Nu ska jag plugga lite matte och lite engelska även lite no:(

JUSTE EMMA KÖP LAKRITS TILL PÅ FREDAG GLÖMMER DU DET ÄR DU DÖD!!!!!!!!!!!!!!!!
Hare bra kram!!

Härliga folket jag är med i kyrkan..
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback