Börjar blogga lite.


Börjar lite smått med att blogga, men inte varje dag osv.
Ja jag vet inte vad jag ska skriva har ju inte hänt så mycket sedan jag skrev sist eller?
Igår var jag med Emma till Örebro jag tog två hål i örat och sedan så kollade vi på lite känningar.
Åh idag efter skolan har jag typ bara pluggat, började om helt med min svenska grej och det var ju inte så kul men aja är endå snart klar så jag gör slutet imorgon.
Ah juste ja efter skolan imorgon ska jag till kyrkan, Juliette följer med och efter det ska vi hitta på någonting kuligt( vi ska även försöka plugga lite) om det nu blir av.
Snart år det ju påsk-lov och jag ska typ gå på påsk-lovs skola med Emma, behöver plugga lite även på lovet och då kan det ju vara smart att vara i skolan så slipper man sitta hemma och inte fattat någonting.
Och för er som tror att jag ska sitta i skolan hela veckan så tror ni fel.
Jag ska slappna av så jävla mycket nu för det har varit så jävla mycket i skolan på sista tiden.
Sen får vi se om jag kanske är med någon kompis någon dag, och kanske åker till mamma några dagar men det beror på.
Men bloggar någon annan dag kram!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback