Min dag + helg.

Har varit med dom här små pojkarna hela helgen typ(Bilden nedan), det har varit både trevligt och kul, har även pluggat engelska och so men gav upp för ett par timmar sedan.
Men imorgon är det iallafall skola och efter skolan blir det nog att följa med Sinnika in till Kumla för att stor-handla lite mat osv.
Efter att vi gjort det så kanske jag tar en sväng förbi Josef och Elias men det beror på om jag orkar.
Juste var inne på Marieberg i Lördags och kom hem ed två bh-ar en svart och en vit efter det besökte vi Teddys "mormor" och fikade lite, åh idag fick jag mer fiskar av "en" kompis till Sinnika, ska försöka sälja av lite fiskar snart annars blir det allt för mycket fiskar.
Har inget mer att skriva om men vi hörs imorgon nattiiii!


 Bättre pojkar går nog inte att hitta, älskar er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback